Geplaatst op: 23-10-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Liefde voor Limburg slotjes

Liefde voor Limburg slotjes
Het Glazen Huis van 3FM staat dit jaar in Heerlen en de VVV Midden Limburg speelt daar ludiek en ook wel een beetje handig op in met de actie 'Waar bevestig jij je Liefde?' waar de VVV weer de verbinding maakt met haar slogan 'Limburg, liefde voor het leven'.

In de week voor kerst vragen 3FM en het Rode Kruis aandacht voor jongeren die moeten overleven onder de meest extreme omstandigheden in landen zoals Syrië, Zuid-Soedan, de Centraal Afrikaanse Republiek en de Democratische Republiek Congo. The next generation verdient toekomstperspectief, maar daarvoor is wel opleiding en persoonlijke ontwikkeling nodig. Voor deze stille ramp, deze miljoenen kinderen en jongeren, zamelen de DJ's van 3FM samen met de rest van Nederland geld in.

VVV Midden Limburg doneert € 1 voor elk verkocht slotje
De VVV Midden Limburg gaat liefdesslotjes verkopen en doneert van elk verkocht slotje € 1,- aan de actie. "Ben je verliefd en wil je je liefde voor altijd vergrendelen koop dan bij VVV Midden-Limburg een "Liefde voor het leven” slotje", schrijft de VVV. "Hiermee wordt je ambassadeur van Limburg en steun je gelijk de actie van Serious Request. VVV Midden-Limburg doneert € 1,00 van elk verkocht slotje aan de actie van dit jaar"

Slotje met ansichtkaart
Het koperen slotje met de gravure; "Limburg , Liefde voor het leven” is bevestigd op een glossy ansichtkaart, zodat je vrienden of familie ook op de hoogte kunt brengen van jouw bevestiging van de "Liefde voor het leven”…Het slotje is tevens verkrijgbaar met de tekst "Lust for life” zodat ook internationaal bekend wordt dat Limburg "Liefde voor het leven” is. Want uiteindelijk wordt de taal der liefde door iedereen begrepen.
Trefwoorden: evenementen, acties, marketing, goede doelen

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH
     






    ||| Nieuws |||

    23/04/24
    Exclusief voor leden
    Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
    Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
    23/04/24
    Exclusief voor leden
    Geen andere weg voor horeca dan kosten doorberekenen?
    In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
    23/04/24
    Exclusief voor leden
    Start vereniging mobiliteit KNV Connected Mobility
    De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
    23/04/24
    Moskee Al Hijra  in Leiden sluit aan bij Grootste Museum
    Op vrijdag 3 mei sluit de Al Hijra Moskee in Leiden zich aan en wordt hiermee de 23ste ‘museumzaal’.
    19/04/24
    ZooParc in Overloon biedt bezoekers bijzondere kans: word een dag dierenverzorger
    Vanaf mei kunnen bezoekers in de dierentuin een halve dag meelopen met een dierenverzorger en helpen met dagelijkse werkzaamheden bij de verzorging van de dieren.
    19/04/24
    Liberationroutes in Salland & Twente met persoonlijke verhalen
    De Liberation Route Europe die een schakel vormt tussen de belangrijkst regio's tijdens de opmars an de geallieerden, is een steeds uitbreidende internationale herdenkingsroute die mijlpalen uit de moderne Europese geschiedenis met elkaar verbindt.
    19/04/24
    Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
    Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
    19/04/24
    Onderzoek naar Europees vaarbewijs
    De Europese Commissie wil weten wat de voor- en nadelen van een eventueel uniform vaarbewijs of vaar...

    ||| Agenda |||

    14/05/24
    14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
    Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
    23/05/24
    23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
    Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
    27/05/24
    27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
    De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
    05/06/24 t/m 07-06-24
    05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
    Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
    11/06/24
    11/06/24 t/m 11-06-24: Openhuis Posta7 - FEC & Retailtainment
    Op dinsdag 11 juni organiseert Pleisureworld Openhuis bij FEC Posta7. Dat is dé hotspot ...