Hoe overleef je als reisbedrijf?
Toeristische
bedrijven zullen zich op hun business model moeten bezinnen willen ze in de
toekomst overleven. Een sterke focus op de klant is daarbij essentieel. Bedrijven
die zich niet aan de nieuwe werkelijkheid aanpassen, zullen door zogenaamde
disruptors van de markt worden geveegd. Dat was kort samengevat de indringende boodschap
op het Travel Tomorrow-congres waar ANVR haar visie op de toerisme van reizen
presenteerde. Een visie die ze samen met 21 professionals onder begeleiding van
Capgemini heeft ontwikkeld. I...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: toekomstverkenningen, reisbranche