IJsseldelta Marketing gaat samen met IVN natuurambassadeurs opleiden
Steeds meer marketingorganisaties
in toerisme zien de meerwaarde van ambassadeurs die het verhaal van een regio
vertellen. Maar hoe organiseer je dat? IJsseldelta Markering zocht daarvoor de
samenwerking met het instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid (IVN). Zij
beschikken over specifieke kennis die overgedragen kan worden op aanstaande ambassadeurs
die bovendien nog eens in de gelegenheid worden gesteld een eigen netwerk op te
bouwen.
IJsseldelta Marketing en het
instituut voor Natuureducatie en Duurzaamhei...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Natuur
Trefwoorden: natuur, overijssel, ambassadeurs