Wat kan de CELTH-taskforce De consument van morgen u bieden?
Alle activiteiten van Het Centre
of Expertise voor leisure, toerisme & hospitality (CELTH) zijn gericht op de beantwoording van vier vraagstukken:
Hoe gaat de consument van morgen zich omwikkelen?
Welke waarde creeren we voor wie en hoe maken we daar een succesvol businessmodel mee?
Hoe ontwikkelen van een product, dienst of bestemming in een steeds complexer omgeving?
Hoe zorgen we voor een goede balans tussen people, planet en profit in leisure, tourism en hospitality?
CELTH heeft voor de beantwoording van deze vraagstukken vier taskforces opgericht. In een serie korte video's introduceren we de komende periode steeds een taskforce. Het spits wordt afgebeten door Diana Korteweg Maris die meer vertelt over de taskforce 'De consument van morgen'. Meer weten over de projecten van deze taskforce? Klik dan hier.
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
In het eerste kwartaal van 2024 verhoogden restaurants en cafés hun prijzen met gemiddeld 6 procent blijkt uit cijfers van het CBS. Maar de horeca lijkt geen andere weg te zien dan de gestegen kosten door te berekenen aan de gasten.
De transitie naar een groenere, efficiënter en meer vraaggestuurde mobiliteitsstructuur is in volle gang. Die transitie is hard nodig om als mobiliteitssector door te kunnen groeien en onze maatschappelijke ambities te realiseren. Daarvoor wordt KNV Connected Mobility opgestart.
Vanaf mei kunnen bezoekers in de dierentuin een halve dag meelopen met een dierenverzorger en helpen met dagelijkse werkzaamheden bij de verzorging van de dieren.
De Liberation Route Europe die een schakel vormt tussen de belangrijkst regio's tijdens de opmars an de geallieerden, is een steeds uitbreidende internationale herdenkingsroute die mijlpalen uit de moderne Europese geschiedenis met elkaar verbindt.