Marketing toerisme voor alleenstaanden niet eenvoudig
In recreatie en toerisme richten aanbieders zich
op segmenten zoals families of juist de singles. De realiteit is dat de
consument niet makkelijk te benoemen is. Zo heeft gemiddeld 20% van de
alleenstaanden een lat-relatie.
Niet alle alleenstaanden zijn ook single: ruim 20 procent van de volwassen
alleenstaanden of alleenstaande ouders woont niet samen, maar heeft wel een
partner. Dat is maar een gemiddelde want de verschillen in de leeftijdsegmenten zijn enorm. Jongeren hebben veel vaker zo’n lat-relatie dan ouder...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: alleenstaand. demografie, onderzoek, cbs, toerisme, leisure, leeftijd