Crusj wil uitbreiden naar VS en Azië
Voor het derde opeenvolgende jaar heeft Crusj de
publieksprijs gewonnen voor beste reisorganisatie voor singles. Door de
groeiende markt denkt de touroperator aan de bestemmingen Amerika en Azië.
De publieksprijs werd afgelopen week uitgereikt op de Vakantiebeurs. Managing
director Emma Blanchard: 'Wij zijn super trots om deze prijs voor de derde keer
te winnen. Afgelopen jaar hebben we een enorme groei doorgemaakt en deze prijs
bevestigt dat we onze kwaliteit hebben weten te behouden en zelfs hebben
verbeterd.'
...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: Crusj, single, single reizen, demografie, bestemming