LEGO op cruiseschip
Wat doe je als
marketeer als je meer gezinnen op je cruiseschepen als gast wenst? Je zoekt een
sterk merk op dat het goed doet bij kinderen en hun ouders. MSC zocht en vond
LEGO.
Vanaf november kunnen creatieve kids aan boord van het luxe schip MSC Armonia
bouwen met LEGO® in speciaal ontwikkelde speelruimtes. MSC Armonia wordt grondig gerenoveerd en LEGO levert
een brede selectie van het wereldberoemde speelgoed voor leuke uitdagingen. Op
alle twaalf schepen in de MSC vloot is al LEGO aan boord, maar ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: MSC cruises, LEGO, marketing, partners, Lirca, Armonia