Bas Hoogland verkozen tot Mr. Klantvriendelijkheid 2014, ANWB wordt Klantvriendelijkste bedrijf
Commercieel directeur Bas
Hoogland van Landal GreenParks is vandaag door onderzoeksbureau Marketresponse
uitgeroepen tot ‘Mr. Klantvriendelijkheid 2014’ voor zijn inspanningen op het gebied van
klantvriendelijkheid. De award, die voortaan jaarlijks wordt uitgereikt, werd hem overhandigd tijdens
de bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf 2014. De ANWB werd uitgeroepen tot klantvriendelijkste bedrijf van 2014.
Vier jaar op rij in top vijf van meest klantvriendelijkste bedrijven Landal is vier jaar acht...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Toerisme, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, toerisme, consumentenorganisaties, klantvriendelijkheid