Texel 42 maal in de STER-reclame
Vanaf 15 september is Texel te zien in Sterspotjes rondom goed bekeken
programma’s als het Achtuurjournaal en Nieuwsuur. Het prachtige Texelse
landschap is in beeld, begeleid door vrolijke muziek. Een stem moedigt aan:
‘Bekijk het volledige culturele aanbod van Texel en meer op Jebenterzo.nl’.
VVV Texel kreeg van de Ster de mogelijkheid om Texel te promoten binnen het blok Ster & Cultuur. Deze kans heeft de VVV met beide handen aangegrepen. Wouter de Waal, VVV-directeur: "We bereiken met de spots precies het brede publiek dat we graag in het najaar op Texel zien. Daarnaast biedt Ster & Cultuur aan organisaties met een culturele boodschap de mogelijkheid om tegen een zeer gereduceerd tarief te adverteren. Kortom: een ideale samenwerking."
De twee verschillende tv-spotjes worden uitgezonden op NPO 1, 2 en 3 (vroeger Nederland 1,2 en 3) en ook op Uitzending Gemist. In september zijn 27 spots te zien en in oktober 15. De spots zijn onderdeel van de Najaarscampagne van VVV Texel.
Topics:Marketing
Trefwoorden: reclame, tv-reclame, texel, kusttoerisme