Grote Holland-kunstcampagne in Duitsland van start
Het Rijksmuseum, Van
Gogh Museum, Gemeentemuseum, Escher in het Paleis, Amsterdam Marketing en NBTC
Holland Marketing gaan samen een kunst- en cultuuroffensief in Duitsland starten.Jaarlijks bezoeken zo’n
3,5 miljoen Duitsers ons land. Duitsland is daarmee de grootste herkomstmarkt
voor buitenlandse bezoekers in Nederland. De meeste Duitsers associëren ons
land met kust, zee, natuur en een mooi landschap. Het Nederlandse culturele
aanbod is echter minder bekend. Dat terwijl Nederland veel, interessante é...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Toerisme
Trefwoorden: promotie, holland, duitsland, inkomend toerisme, cultuur, musea