Landelijke campagne levert 's-Hertogenbosch veel geld op
‘s-Hertogenbosch heeft vorig jaar 131.500 extra bezoekers
getrokken door de campagne ”'s-Hertogenbosch Compleet Cultureel” die de stad
heeft gevoerd. Dat heeft geresulteerd in additionele bestedingen in de stad van
bezoekers van buiten de stad van 6,6 miljoen euro. Ook het imago van de stad verbeterde.
In 2013 heeft ’s-Hertogenbosch 260.000 euro in een
cultuurcampagne geïnvesteerd. Deze promotie bestond uit een zestal campagnes,
elk rondom een ander centraal cultureel evenement of culturele activiteit
gedu...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: citymarketing, noord-brabant, den bosch