Bijzondere actie van Eindhoven
Eindhoven wil de energie van de stad wereldwijd uitdragen en roept daarvoor de hulp in van haar eigen inwoners. Deze week krijgen alle inwoners een Eindhoven sticker in de
brievenbus. Aan hen wordt gevraagd deze sticker mee op vakantie te
nemen, hem op een bijzondere plek te plakken, te fotograferen en in te
sturen via social media. De actie heeft als titel 'Eindhoven leads to everything leads to Eindhoven' meegekregen.
Het mes snijdt hier wel aan drie kanten, een leuke socialmedia-actie, Eindhoven all over the world ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: citymarketing, noord-brabant