Recreatieve diensten 9% van frequente aankopen
Het CBS publiceerde vandaag cijfers over de prijsstijging wat
Nederlanders regelmatig aankopen. Recreatie bedraagt 9% in het aankooppatroon.
Producten die consumenten regelmatig kopen zijn sinds juli 2013 minder in prijs
gestegen dan producten en diensten die niet frequent worden gekocht. De vier
jaren daarvoor stegen de prijzen van frequente aankopen juist het meest.
Frequente aankopen bepalen 30% inflatie
De prijzen van producten die de consument regelmatig koopt en contant of met
een bankpas afrekent (frequente...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Horeca, Leisure, Onderzoek
Trefwoorden: cbs, aankopen, recreatie, cultuur, horeca