Den Haag richt op blauw
Bij Den Haag Marketing is de aandacht gericht op het uitvoeren
van de zomercampagne. De communicatie moet blauw publiek trekken.
Op 26 mei is de zomercampagne officieel van start gegaan. De campagne richt
zich op het overhalen van de blauwe doelgroep tot een bezoek aan Den Haag in
juli en augustus. Die kleur heeft niets te maken met blauw bloed maar met de
doelgroep. De kleur ‘blauw’ staat voor een van de zeven belevingswerelden uit
het Smart Agent onderzoek. Deze doelgroep bestaat uit 18 - 34 jarigen zonder
kin...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |