Logis wil valse reviews voorkomen
Logis
Hotels zet de Olakala-tool in. Deze toepassing wordt gebruikt om reviews van
gasten te verzamelen en voorkomt door de opzet dat valse reviews gemaakt.
Door de tool ontvangen gasten die daadwerkelijk gebruik hebben gemaakt van de hotelfaciliteiten
een beoordeling kunnen achterlaten. Reviews zijn belangrijk geworden voor Logis
Nederland omdat een op de twee hotelgasten online beoordelingen checkt voordat
hij of zij een kamer boekt.
Voorkomen valse reviews
De nieuwe Olakala-tool heeft alle kenmerken van een kl...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Logis, review, olakala