Eindhoven en Leeuwarden winnen Nationale Citymarketing Trofee
Eindhoven en Leeuwarden zijn in de prijzen gevallen bij de Nationale Citymarketing Trofee 2014. Eindhoven won in de categorie vanaf 100.000 inwoners, Leeuwarden in de categorie tot 100.000 inwoners. Eindhoven is verheugd dat de
jury haar citymarketingbeleid erkent en daarmee de keuzes die Eindhoven
maakt ondersteunt. Volgens juryvoorzitter Erik Braun ‘een sterke
tegenstander op hoogstaand niveau.’ In de strijd om de trofee voor de
beste citymarketing gemeente van Nederland nam Eindhoven het op
tegen Amsterdam (2e), ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: citymarketing, awards