Anti-rook campagne een geweldig voorbeeld van de maakbare trend
Interview met Tessa aan de Stegge, Cherry Picker
Waar vrije keuzes zijn, zijn trends. Trends in
koopgedrag, muziekvoorkeuren, tijdbesteding, vakantie, ruimtelijke ordening en
meer. Zodoende komen op alle thema’s van de leisurewetenschappen met grote
regelmaat trends voorbij. Soms zijn ze logisch en organisch, soms ook juist niet. Wanneer is iets eigenlijk te beschrijven
als een trend en hoe komt het dat het ‘hip’ of ‘geliefd’ is geworden?
Vrijetijdstudies sprak Tessa aan de Stegge over het fenomeen ‘trend’. Zij is
managing director bij Cherry Picker, ee...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek
Trefwoorden: trends