Uitgaven aan sponsoring dalen opnieuw
De uitgaven aan
sponsoring zijn in 2013, vergeleken met 2012, met bijna 3% gedaald naar
815 miljoen euro. Dat blijkt uit de nieuwste SponsorMonitor 2014, een
uitgave van Respons en Sponsorreport. De sponsorbestedingen in Nederland
namen voor het tweede achtereenvolgende jaar af. In 2012 waren de
uitgaven al met 4% afgenomen.
Sponsormarkt 815 miljoen euro
Met circa 815 miljoen euro liggen de totale sponsoruitgaven in
2013 op het niveau van 2005/2006. De top 100 grootste sponsors van
Nederland zijn verantwoor...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: sponsoring