NBTC en Toerisme Vlaanderen verlengen marketingalliantie Japan
Het
Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC), de Nederlandse
Koninklijke Luchtvaartmaatschappij (KLM) en Toerisme Vlaanderen
verlengen vandaag voor de volgende drie jaren hun marketingalliantie op
de Japanse markt. Dat meldt Toerisme Vlaanderen. Sinds april
2011 bundelen Toerisme Vlaanderen en het Nederlands Bureau voor
Toerisme en Congressen (NBTC) hun krachten op de Japanse markt.
Beide organisaties werken dan ook jaarlijks een gezamenlijk
marketingplan uit. Een erg logische ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, japan, nederland, vlaanderen