Welke stad heeft de toeristische x-factor?
Uitslag Toeristisch Imago Onderzoek 2014
Maastricht heeft het sterkste toeristische imago van Nederland. De stad wordt met name hoog gewaardeerd om haar sfeer, horeca en evenementen. Maastricht heeft zijn toppositie weten te behouden, want ook in de voorgaande edities van dit onderzoek stond de stad op de eerste plaats. Amsterdam en Utrecht hebben eveneens een sterk toeristisch imago en staan op de respectievelijk tweede en derde plaats, gevolgd door Leiden en Haarlem. Dit blijkt uit de vierde editie van het Toeristisch Imago Onderzoek 2014. Dit onderzoek, dat word...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: imago, stedelijk toerisme