14-11-2017 t/m 23-11-2017: VistBrabant Masterclass: Meer Duitse en Belgische gasten

VistBrabant Masterclass: Meer Duitse en Belgische gasten
In november organiseert VisitBrabant de Masterclass Meer Duitse en Belgische gasten. Deze masterclass wordt vier maal gehouden, in elke Brabantse regio een maal.


Gastvrijheid begint volgens Visit Brabant met goede en volledige communicatie. Via de juiste kanalen, het juiste verhaal en in de juiste taal. Tijdens deze Masterclasses, die VisitBrabant en VVV Brabant gezamenlijk organiseren, krijgen Brabantse ondernemers veel praktische tips om hun bedrijf (verblijfsaccommodatie, horecabedrijf, attractie, evenement, retailer of VVV) nog gastvrijer te maken voor de Belgische en Duitse gast. Deze tips krijgen ze van experts én collega-ondernemers.


Deze Masterclass wordt vier keer herhaald, in iedere Brabantse regio één keer:

– Noordoost-Brabant: 14 november, Van der Valk Hotel ’s-Hertogenbosch-Vught

– Midden-Brabant: 16 november, De Pont Tilburg

– Zuidoost-Brabant: 21 november, The Student Hotel Eindhoven

– West-Brabant: 23 november, Theater De Bussel Oosterhout


De Masterclasses worden bewust klein gehouden, maximaal aantal deelnemers per Masterclass is 50 personen.



Meer informatie op: https://www.connectbrabant.nl/kennis/masterclasses
Topics:Toerisme

||| Nieuws |||

27/03/24
Uitbreiding KLM-busdienst
Vanaf 31 maart wordt de KLM-busdienst Nijmegen – Arnhem - Schiphol uitgebreid met één extra dienst naar dagelijks twee omlopen.
25/03/24
Exclusief voor leden
Hotel Noordsee sluit zich aan bij Fletcher
Hotelketen ziet een wens in vervulling gaan met een hotel op Waddeneiland Ameland. Per 1 april zal bij Hotel Noordsee de vlag van Fletcher Hotels in top gaan.
22/03/24
Exclusief voor leden
Wereldreistrends
Een interessant onderzoek van Skyscanner die het recente boekgedrag van reizigers wereldwijd in kaart heeft gebracht. Ze rapporteren over reisplannen voor de periode juni-augustus 2024 en spiltsen die uit naar regio.
20/03/24
Veel reisverkeer met Paasweekend
Parijs, Barcelona en Amsterdam zijn de meest populaire bestemmingen voor Nederlanders tijdens het Paasweekend. Naar Nederland komen vooral Duitsers, Belgen en Italianen. De Fransen volgen op plek 4. Dat ziet Booking.com in haar data.
14/03/24
Nederlanders zijn dik tevreden over vakantieplatformen.
Nederlanders zijn dik tevreden over vakantieplatformen. De platformen scoren een gemiddelde NPS van +63. De Net Promoter Score is een maatstaf voor het meten van klanttevredenheid. Natuurhuisje heeft de hoogste NPS (+86) en Trivago de laagste (+44).
14/03/24
Kampeerbosje Leerdam en De Dassenburcht winnen Gouden Haring
In de categorie Goud Waard ontving Natuurkampeerterrein Kampeerbosje Leerdam een Gouden Haring voor hun prominente rol in het behoud en de versterking van het netwerk Natuurkampeerterreinen.
11/03/24
Update voor fietsroute Venlo - Kleve
Vijf projecten die grensoverschrijdende samenwerking tussen Limburg en Duitsland bevorderen, krijgen subsidie vanuit het Kleinprojectenfonds. Onder meer een fietsroute wordt verbeterd en subsidie maakt gebundelde informatie mogelijk over evenementen.
08/03/24
Apollo Reizen wordt sponsor NN Rotterdam Marathon
Apollo Reizen kondigt de samenwerking aan met de NN Marathon Rotterdam als officiële sponsor. Met deze strategische alliantie laat Apollo Reizen haar betrokkenheid bij de sport zien vergroot en de NN Marathon Rotterdam ontvangt meer inkomsten.