14-11-2017 t/m 23-11-2017: VistBrabant Masterclass: Meer Duitse en Belgische gasten

VistBrabant Masterclass: Meer Duitse en Belgische gasten
In november organiseert VisitBrabant de Masterclass Meer Duitse en Belgische gasten. Deze masterclass wordt vier maal gehouden, in elke Brabantse regio een maal.


Gastvrijheid begint volgens Visit Brabant met goede en volledige communicatie. Via de juiste kanalen, het juiste verhaal en in de juiste taal. Tijdens deze Masterclasses, die VisitBrabant en VVV Brabant gezamenlijk organiseren, krijgen Brabantse ondernemers veel praktische tips om hun bedrijf (verblijfsaccommodatie, horecabedrijf, attractie, evenement, retailer of VVV) nog gastvrijer te maken voor de Belgische en Duitse gast. Deze tips krijgen ze van experts én collega-ondernemers.


Deze Masterclass wordt vier keer herhaald, in iedere Brabantse regio één keer:

– Noordoost-Brabant: 14 november, Van der Valk Hotel ’s-Hertogenbosch-Vught

– Midden-Brabant: 16 november, De Pont Tilburg

– Zuidoost-Brabant: 21 november, The Student Hotel Eindhoven

– West-Brabant: 23 november, Theater De Bussel Oosterhout


De Masterclasses worden bewust klein gehouden, maximaal aantal deelnemers per Masterclass is 50 personen.



Meer informatie op: https://www.connectbrabant.nl/kennis/masterclasses
Topics:Toerisme

||| Nieuws |||

17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.