12-10-2017: Regiomarketing centraal op Vakdag Zet je regio op de kaart

Regiomarketing centraal op Vakdag Zet je regio op de kaart
De eerste Vakdag Zet je regio op de kaart staat in het teken van inspiratie van succesvolle campagnes en projecten rond regiomarketing. Deze dag staat in het teken van inspiratie door succesvolle campagnes en projecten en wordt ook op een inspirerende locatie gehouden: Aviodrome op luchthaven Lelystad.


Het bruist volgens initiatiefnemer Hans van Leeuwen in ons land van de regionale initiatieven. Toerisme en recreatie worden door veel beleidsmakers gezien als de nieuwe economische aanjagers. Maar het gevecht om de gast is tevens een mondiale uitdaging door de groei van het inkomend toerisme.En is het probleem van Amsterdam de oplossing voor de regio? Zijn de VVV's achterhaald of klaar voor de toekomst, kan de provincie het verschil maken in een regionale aanpak en zijn RBT's effectief genoeg in het bereiken van de consument? Allemaal vragen die op het congres op donderdag 21 oktober aan de orde komen.


Het programma:

  • Gemeente Lelystad: De economische effecten van de luchthaven op Lelystad en de regio
  • ANVR: hoe klantgericht zijn we eigenlijk?
  • RBT Rivierenland: De relevatie van een toeristenbureau
  • NKC: Faciliteer de camperaar in je regio en profiteer
  • Leeuwarden:– Culturele hoofdstad
  • HollandWorld™ in Park21: Destination product development & Lessons learned
  • Centrummanagement Maastricht: Van Goed naar Excellent
  • Go-Kids: Flierefluiter
  • Kenniscentrum Kusttoerisme: Via big data naar regionale kennis en innovatie
  • EUREGIO: Gezamenlijk werk maken van de Duitse markt
  • Onlinebeinvloender: Marketing voor regio’s
  • BAS Retail: Waarom iets verbieden wat een succes is?
  • Ensanne: Waarom bloggers structureel onderdeel moeten zijn van je marketingmix
  • Verkeersbureaus.info – Zorgen problemen Booking.com en Airbnb ook voor oplossing op jouw bestemming?
  • RBT Rivierenland – Fruitrijk, een regionale dagattractie

Deelname

Deelname aan de dag kan als bezoeker, standhouder of partner. Meer informatie op de website zetjeregioopdekaart.nl




Meer informatie op: http://zetjeregioopdekaart.nl













||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/01/18
Westhoek schakelt vlogsters in
In het kader van de regiomarketingcampagne ‘Westhoek. De nieuwe wereld’ zijn twee jonge vlogsters i...
17/01/18
18 Nederlandse bedrijven op beursvloer Fitur
Vanaf vandaag tot en met 21 januari 2018 vindt de 38eeditie van de vakbeurs Fitur (Feira Internacion...
17/01/18
Exclusief voor leden
500 mailadressen uit Vakantiebeurs
Veel standhouders hebben geen idee wat een beursdeelname oplevert. Bij de NRIT-redactie krijgen we ...
10/01/18
Slimme destinatiemarketing: Bonaire in Harper's
Op een drukbezochte bijeenkomst tijdens de eerste vakdag van de Vakantiebeurs werden door het Bonair...
08/01/18
Blog- en vlogcampagne Limburg Lonkt levert bijna zes ton mediawaarde op
De gezamenlijk blogcampagne van VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing heeft tot op heden 570.00...
08/01/18
Rivierenland presenteert recreatierivier Maas tijdens Vakantiebeurs
Van 10 tot en met 14 januari is het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland aanwezig op d...
22/12/17
Exclusief voor leden
Platform Ik wil meer reizen sluit aan bij grote webshop
Vooral om internati­­onaal te kunnen groeien, heeft online-platform voor reizigers ‘Ik wil meer rei...
20/12/17
Exclusief voor leden
Europese partners bezoeken kerstconcepten in Limburg
VVV Zuid-Limburg is partner van het Interreg Europe project ‘BRANDTour’. Dit project is een samenwe...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk