30-11-2017 t/m 01-12-2017: Cursus Destination Branding

Cursus Destination Branding
Hoe onderscheid je je als gemeente of regio ten opzichte van andere gemeentes of regio’s? Met een pakkende slogan? Met een opvallend logo? Met glanzend promotiemateriaal? Met citymarketing? Of met een aanbod dat passend is bij de eigen identiteit? En hoe organiseer je dat? Alleen of met stakeholders?

​​De cursus ‘Destination Branding’ helpt bij het beantwoorden van deze vragen. Op 5 en 6 oktober 2017 organiseren NBTC Holland Marketing en de Identity Matching Academy deze tweedaagse cursus op managementniveau.

Hiermee wil NBTC iedereen die betrokken is bij Destination/Citymarketing en/of betrokken is bij activiteiten die aansluiten bij de HollandCity strategie inhoudelijke handvatten bieden.

NBTC Holland Marketing en Identity Matching Academy geven deze cursus om steden en regio’s te helpen bij het maken van keuzes in het vaststellen van hun identiteit en daarbij passende eigen positionering. Daarbij is het belangrijk dat steden en regio’s hun plek binnen HollandCity claimen. Met de HollandCity-strategie probeert NBTC het marktaandeel te behouden, maar ook ruimte en richting te geven aan groei. Conrad van Tiggelen, directeur marketing: "Laat bezoekers ook de rest van Nederland ontdekken. Echter lukt dit alleen als je in het hoofd van de consument ‘reason to travel’ plaatst. Waarom naar Utrecht of Leiden reizen als men de grachten ook in Amsterdam kan bekijken?” Een stad of regio moet onderscheidend zijn en daarin keuzes maken. Ook op internationaal niveau.

Benieuwd naar hoe de deelnemers de cursus Destination Branding hebben ervaren? Bekijk dan dit filmpje.





Meer informatie op: http://www.identitymatching.nl/cursus-intro/
Topics:Beleid



















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

16/10/17
Eerste autoverhuurders onder ANVR-reisvoorwaarden
De drie autoverhuurders Alamo.nl, DiscoverCars en Sunny Cars gaan de ANVR-reisvoorwaarden hanteren....
16/10/17
Herman van Veen heropent Giga Konijnenhol Beerze Bulten
Vorige week is op vakantiepark de Beerze Bulten het vernieuwde Giga Konijnenhol officieel heropend...
16/10/17
Zet je regio op de kaart trekt 100 beslissers
De Vakdag ‘Zet je regio op de kaart’ vond op 12 oktober plaats in het Aviodrome te Lelystad. Met m...
16/10/17
Exclusief voor leden
Eerste gebarentaal koffiebar in Nederland
Aan de Amsteldijk in Amsterdam opent donderdag 19 oktober 2017 de Sign Language Coffee Bar&nb...
16/10/17
Exclusief voor leden
Trend langer werken zichtbaar
Het aantal oudere werkenden is in de periode 2003-2016 bijna verdubbeld. Er zijn meer 55-plussers ...
16/10/17
Nederlands Openluchtmuseum wint DagjeWeg.NL Award 2017
Het Nederlands Openluchtmuseum is de winnaar van de DagjeWeg.NL Award 2017! Het Museum van de 20e ...
13/10/17
Btw-verhoging zet werkgelegenheid in gastvrijheidssector en sociale samenhang onder druk
Tijdens het geslaagde netwerkevenement Gastvrij! in het Kröller-Müller Museum was Kees van Wijk, v...
13/10/17
Wibbens weg bij Hampshire
Hans Wibbens legt per 1 november 2017 zijn functie als Operationeel Directeur van Hampshire Hospital...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk