Het nieuwe Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2017
Store
Store

0 item(s).

    • Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2017

      Alle trends en ontwikkelingen in één handzame publicatie verzameld


      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en NRIT Media. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd. Het Trendrapport is inmiddels uitgegroeid tot hét standaard jaarboek voor de hele vrijetijdssector. Het rapport biedt naast een actueel (statistisch) overzicht in vraag en aanbod een toegespitst inzicht in voor de vrijetijdssector relevantie trends, innovaties en ontwikkelingsrichtingen.

      137,50 (excl. btw)
    • Abonnement Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd

      Ontvang nu gratis de editie 2016!


      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en NRIT Media. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd. Het nieuwe Trendrapport (editie 2017) verschijnt in oktober 2017. Neem nu een abonnement en ontvang direct gratis de editie 2016.

      102,25 (excl. btw)
    • Lidmaatschap Kennisplatform NRITmedia.nl

      NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt op dit platform het dagelijkse nieuws en exclusieve achtergrondartikelen op uw vakgebied. NRITmedia.nl geeft inzicht in uw branche, waar de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. De redactie selecteert en bewerkt alle relevante gebeurtenissen in voor u direct toepasbare nieuwsberichten en achtergrondartikelen. Zo kunt u meteen inspelen op de belangrijkste trends, ontwikkelingen en innovaties in de totale gastvrijheidseconomie. Ja, ik word lid van www.nritmedia.nl.


      Welke tijdschriften wilt u extra ontvangen (optioneel):


      162,50 (excl. btw) per jaar
    • Uncover, de waarde van vrijetijd

      Uncover is een nieuwe periodiek van de NHTV Academy for Leisure die daarmee een platform wil bieden om onderzoek en projecten te delen met haar netwerk. In Uncover willen de onderzoekers van NHTV aanknopingspunten bieden voor de leisuresector waar gastvrijheid, cohesie, vrijheid en ontspanning centraal staat. Grote vraag is in hoeverre leisure een inclusieve zingevende sector kan zijn als er sprake is van stress en crisis aan zowel de vraag als aanbodzijde.
      10,00 (excl. btw)
    • Investment Thrills

      Managing risk and return for the amusement parks & attractions industry

       

      In Investment Thrills, managing risk and return for the amusement parks & attractions industry beschrijft Pieter Cornelis de door hem ontwikkelde methode om de effecten van investeringen in de attractiebranche op een gestructureerde manier te voorspellen. De auteur behandelt de laatste wetenschappelijke inzichten over de effecten van investeringen in de attractiebranche, maar besteedt tevens veel aandacht aan de kennis die er rond het onderwerp in de praktijk aanwezig is. 

      65,00 (excl. btw)
    • Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

      Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.
      9,95 (excl. btw)
    • Guest Experience Model - Engelstalige versie

      The touristic recreational sector often involves services in which emotional aspects frequently play a largerole. The phenomenon ‘experience’ has increased enormously within the sector. Businesses are increasingtheir efforts directed at creating the optimal guest experience. The customer experience is also startingto play a growing role outside of the hospitality industry.
      9,95 (excl. btw)
    • Toolkit for Design Research & Interventions

      Deze Toolkit for Design Research & Interventions is een compacte publicatie met 18 innovatieve onderzoeks- en ontwerpmethoden. De auteurs hebben tools geselecteerd op het snijvlak van onderzoek en ontwerp die het proces van co-creatie en collectieve creativiteit faciliteren. De auteurs hebben zich laten inspireren door de Imagineering Design aanpak die ook in het boekje wordt geïntroduceerd.
      9,95 (excl. btw)
    • De TOON is gezet

      Twee jaar lang schreef Margreet Toonen (NHTV) columns over haar ervaringen in de recreatieve wereld voor RECRON. De eerste verscheen op 27 augustus 2012 en op 22 september 2014 sloot ze de reeks met de 40ste speldenprik af.
      9,95 (excl. btw)
    • Nieuwe businessmodellen voor de toeristisch-recreatieve sector

      In Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business Model Canvas van Alexander Osterwalder. Met dit model kunnen organisaties inzichtelijk maken waarop ze haar middelen en activiteiten het beste kunnen inzetten om waarde te creëren.
      23,54 (excl. btw)
    • Laveren in zwaar weer

      De wisselwerking tussen overheidsbeleid en bestuurlijk optreden in het HBO 

      In dit proefschrift staat de wisselwerking, ingebed in de politiek-maatschappelijke context, tussen overheidsbeleid en bestuurlijk optreden in het HBO, in de periode van begin jaren ’60 van de vorige eeuw tot 2013, centraal. Primair is de vraag onderzocht op welke wijze en in welke mate het HBO-onderwijsbeleid van achtereenvolgende kabinetten mede vorm en inhoud heeft gegeven aan het bestuurlijk optreden door het College van Bestuur van NHTV Breda. Deze instelling is als casus genomen, zodat de typering van deze studie als ‘intrinsic case study’ op zijn plaats is. Ook is onderzocht in hoeverre de succes- en faalfactoren van NHTV generaliseerbaar zijn naar het hele HBO, waardoor een leerzame en interessante doorkijk is verkregen naar het bestuurlijk optreden van alle hogescholen. Dit maakt deze studie ook tot een 'instrumental case study', dus een combinatie van twee typen case studies.
      23,54 (excl. btw)
    • Bedrijfslidmaatschap Kennisplatform

      NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt op dit platform het dagelijkse nieuws en exclusieve achtergrondartikelen op uw vakgebied. NRITmedia.nl geeft inzicht in uw branche, waar de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Met het bedrijfslidmaatschap heeft uw hele bedrijf  zonder inloggen onbeperkt toegang tot de Kennisbank. Bovendien krijgen uw medewerkers wekelijks rechtstreeks NRIT Actueel toegestuurd én ontvangt u de tijdschriften Recreatie & Toerisme en Vrijetijdstudies.
      325,00 (excl. btw) per jaar
    • Recreatie & Toerisme

      Recreatie & Toerisme is hét vakblad voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt met en voor beslissers in recreatie en toerisme analyses, opiniestukken en achtergronden van actuele ontwikkelingen en trends. 

      183,75 (excl. btw) per jaar
    • Dark Tourism

      De nieuwe NRIT Media-publicatie Dark Tourism, de dood achterna van auteur Karel Werdler geeft een uitstekende introductie in deze relatief nieuwe vorm van cultuurtoerisme. Het boek geeft overzicht én inzicht in de verschillende vormen van Dark Tourism, van relatief licht als duistere pretparken met de dood als thema, via begraafplaatsen en gevangenissen tot meer duistere locaties als slagvelden en vernietigingskampen.

      23,54 (excl. btw)
    • Toeristisch ABC

      In 26 columns langs ruim 100 vormen van toerisme
      Dat toerisme een belangrijk deel uitmaakt van ons leven is algemeen bekend en wordt ook door spectaculaire cijfers ondersteund. Zo gaat een dikke 80 procent van alle Nederlanders jaarlijks op vakantie en ondernemen we gezamenlijk maar liefst 36 miljoen vakanties per jaar.
      14,10 (excl. btw)
    • Duurzaam Toerisme doe je zo!

      Reisgids naar 2038
      Duurzaamheid moet, ook in de toeristische sector! Steeds meer organisaties willen hun verantwoordelijkheid nemen en de omschakeling maken van denken naar doen. Voor iedereen die actie wil ondernemen, is dit boek bedoeld.

      37,69 (excl. btw)
    • Kijk, de toerist van morgen

      Brazilië, Rusland, India, China

      Kijk, de toerist van morgen is een ware eye-opener voor iedereen die meer wil weten van de toeristen uit de zogenaamde BRIC-landen, Brazilië, Rusland India en China. Dit boek is een initiatief van NHTV internationaal hoger onderwijs Breda met medewerking van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) en NRIT Media.

      24,95 (excl. btw)
    • Sectorrapport: Schoolreizen

      NRIT Onderzoek voert periodiek onderzoek uit naar de markt voor groepsreizen. In 2011 wordt het onderzoek uit 2003 weer herhaald om een actueel inzicht in deze dynamische markt te verkrijgen. Kennis van de markt is noodzakelijk voor eenieder die op deze markt opereert en zijn product of dienst wil laten sluiten op de vraag.
      15,00 (excl. btw)
    • Concept- en productontwikkeling in het toerisme

      De publicatie Concept- en productontwikkeling in het toerisme is een interessant studieboek voor (HBO) studenten, ondernemers, bedrijven, organisaties en overheidsinstanties in de toeristische sector. Een goede concept en productontwikkelaar moet niet alleen in staat zijn zich te verplaatsen in het gedachtegoed van de consument, maar tegelijkertijd de tijdgeest kunnen vatten. 
      44,95 (excl. btw)
    • De markt voor tweede woningen

      De Nederlandse huizenmarkt staat onder druk. Verkoopprijzen zijn aantoonbaar gedaald en financieringen worden slechts onder strenge voorwaarden verstrekt. Grote vraag in de toeristische sector is of de recessie ook invloed heeft op de markt voor tweede woningen. Zouden (potentiële) eigenaren hun wensen en plannen bijstellen? En kunnen zij beschikken over de juiste marktinformatie?
      49,95 (excl. btw)
    • Attraction accountability

      Predicting the unpredictable effects of theme park investments?!

      In dit proefschrift heeft Pieter Cornelis onderzoek gedaan naar de invloed van het investeren in nieuwe attracties bij Europese attractieparken. Er is een matrix ontwikkeld waarmee effecten van nieuwe attracties in het verleden verklaard kunnen worden. De effecten van attracties in het verleden kunnen redelijk nauwkeurig berekend worden, maar daarmee kan nog geen uitspraak gedaan worden over de effecten van toekomstige attracties.

      95,00 (excl. btw)
    • Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016

      Alle trends en ontwikkelingen in één handzame publicatie verzameld


      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en NRIT Media. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd. Het Trendrapport is inmiddels uitgegroeid tot hét standaard jaarboek voor de hele vrijetijdssector. Het rapport biedt naast een actueel (statistisch) overzicht in vraag en aanbod een toegespitst inzicht in voor de vrijetijdssector relevantie trends, innovaties en ontwikkelingsrichtingen.

      137,50 (excl. btw)
    • Colonial Heritage and Ethnic Pluralism

      Its socio-psychological meaning in a multiethnic community
      In dit proefschrift 'Colonial Heritage and Ethnic Pluralism' wordt verslag gedaan van een onderzoek naar cultureel erfgoed in een multi-culturele samenleving en de binding die dit erfgoed mogelijk tussen de verschillende bevolkingsgroepen kan bewerkstelligen.
      45,00 (excl. btw)
    • Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform

      • Stopt automatisch na 90 dagen!

      • Voor maar 45 euro (excl. BTW).

      • Dagelijks veel nieuws en diepgravende artikelen

      • Handige wekelijks nieuwsbrief met belangrijkste nieuws en artikelen

      • Onbeperkt toegang tot de hele kennisbank

      45,00 (excl. btw)



















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

16/10/17
Eerste autoverhuurders onder ANVR-reisvoorwaarden
De drie autoverhuurders Alamo.nl, DiscoverCars en Sunny Cars gaan de ANVR-reisvoorwaarden hanteren....
16/10/17
Herman van Veen heropent Giga Konijnenhol Beerze Bulten
Vorige week is op vakantiepark de Beerze Bulten het vernieuwde Giga Konijnenhol officieel heropend...
16/10/17
Zet je regio op de kaart trekt 100 beslissers
De Vakdag ‘Zet je regio op de kaart’ vond op 12 oktober plaats in het Aviodrome te Lelystad. Met m...
16/10/17
Exclusief voor leden
Eerste gebarentaal koffiebar in Nederland
Aan de Amsteldijk in Amsterdam opent donderdag 19 oktober 2017 de Sign Language Coffee Bar&nb...
16/10/17
Exclusief voor leden
Trend langer werken zichtbaar
Het aantal oudere werkenden is in de periode 2003-2016 bijna verdubbeld. Er zijn meer 55-plussers ...
16/10/17
Nederlands Openluchtmuseum wint DagjeWeg.NL Award 2017
Het Nederlands Openluchtmuseum is de winnaar van de DagjeWeg.NL Award 2017! Het Museum van de 20e ...
13/10/17
Btw-verhoging zet werkgelegenheid in gastvrijheidssector en sociale samenhang onder druk
Tijdens het geslaagde netwerkevenement Gastvrij! in het Kröller-Müller Museum was Kees van Wijk, v...
13/10/17
Wibbens weg bij Hampshire
Hans Wibbens legt per 1 november 2017 zijn functie als Operationeel Directeur van Hampshire Hospital...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk